İmalat İmalat Sektöründe Sürdürülebilirlik Çabaları Üretken Tasarımla Hızlanır mı? YAZAR Sarah Wesseler Tüketiciler çevre dostu ürünlere giderek daha fazla talep gösteriyor. Peki bu talep artışına kayıtsız kalmak istemeyen imalat sektöründeki sürdürülebilirlik çabaları üretken tasarım sayesinde ivme kazanabilir mi?
Mimarlık Yapı Dünyasının Bir Filmin Görsel Efekt Sürecinden Alabileceği Beş Ders YAZAR Hilmar Koch, Autodesk Director Film sektöründe dijital boru hattı denen görsel efekt süreci herkesin birbiriyle uyumlu olmasını sağlar. Peki, yapı dünyası bundan dersler çıkarabilir mi?
İmalat Özel Yapım Harley Parçaları Üretken Tasarımla Buluşuyor YAZAR Drew Turney Özel yapım Harley parçaları imalatçısı, göze hitap eden geleneksel tarzını korurken, üretken tasarım sayesinde, imalatın geleceğine adım atıyor.
Mimarlık Maden Faaliyetleri Sonucu Yere Batan Kasaba Kiruna Taşınıyor YAZAR Friederike Voigt İsveç'in kuzeyindeki Kiruna kasabası madencilik faaliyetleri yüzünden yere batıyor. Devasa bir projeyle kurtarılması amaçlanan Kiruna taşınıyor.
İnşaat Akıllı Baret İşçileri Uyanık Tutarken Bir Yandan da Kovid-19 Takibi Yapıyor YAZAR Zach Mortice Şantiyelerdeki yorgun işçileri uykuya yenik düşerek kaza geçirme ihtimaline karşı koruyan akıllı baret, Kovid-19 temaslı takibi de yapabiliyor; 2020 gerçekleri düşünüldüğünde bu, tam bir nokta atışı.
Altyapı Auckland Toplu Taşıma Projesi Geleceğe Dijital Yollar Döşüyor YAZAR Rina Diane Caballar Ulaşımın geleceğini öngörmek zor ama Auckland’da toplu taşıma, büyüyen bir şehri beklenmedik durumlarda desteklemek için, iddialı bir demiryolu projesi geliştirdi.
Altyapı Bağlantılı, akıllı ve ölçeklenebilir: İşte geleceğin karayolu altyapıları YAZAR Laure Belmont Karayolu altyapıları, yeni hareketlilik biçimlerine uyum sağlamak ve enerji kullanımında başarıya ulaşmak için değişiyor.
İmalat Üretimsel Tasarım: İmalatın Geleceğindeki İmkanları Yeniden Tanımlamak [E-kitap] YAZAR Missy Roback Tasarımcılar ve mühendisler, üretimsel tasarım sayesinde, çizim yapmak ve bunları depolamak yerine çözmek istedikleri gerçek soruna yönelirler.
Altyapı Beklentileri Aşarak Üç Adımda İşletmenizi Müşteri Odaklı Bir Şirket Yapın YAZAR Lisa Campbell Müşteri beklentileri, iş ilişkilerinizin en can alıcı unsurudur. Onları ciddiye almalısınız. Verdiğiniz sözleri tutmazsanız güvenilirliğinizi kaybedersiniz.